كنز لكل مبرمج - فيديو جديد - FreeXBTC

أحدث المشاركات

Post Top Ad

Post Top Ad

الثلاثاء، 8 أغسطس 2017

كنز لكل مبرمج - فيديو جديد

كنز لكل مبرمج - فيديو جديد

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته اهلا ومرحباً بكم اعزائي متابعي مدونة تقني بلس الاعزاء في درس جديد وفيديو جديد بعد غياب طال اشهر عن التدوين بالفيديو او الفلوجينج الحمد لله من اخر مرة عملت فيها فيديو ونشرت علي القناة والقناة في ازدياد في التفاعل فعلشان كده انا قررت اني اعمل الدرس ده فيديو علشان انشط القناة شوية انا اسف علي جودة الفيديو الفيديو اتعمل علي السريع بس ان شاء الله اوعدكم بفيديو افضل المرة الجية.

كنز لكل مبرمج - فيديو جديد


في الفيديو ده انا بقدم كنز لكل مبرمج وهو موقع ممتاز بيتيح ليك انك تحمل منه Html Website template وكمان PSD Website template وكمان خطوط حصرية وجميلة وايقونات روعة وكمان حاجات حصرية زي اكواد جافا سكربت واضافات جاهزة ممكن تستخدمها في مشاريعك وحاجات تانية كتييييييير اسيبكم تشوفوها انا انصح وبشدة التعامل مع الموقع ده الموقع مجاني 100% وعلي ضمانتي.



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

أعلن هنا

التسميات

تواصل معنا

أكثر من 600,000+ يتابعون موقعنا عبر وسائل التواصل الإجتماعي إنظم إلينا الآن

أحدث الاخبار

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

عن الموقع

authorمرحباً، أسمي محمد وأنا هنا لأقدم لكم أحدث الطرق والنصائح في عالم الأنترنت والتكنلوجيا التي تثري حياتكم
معرفة المزيد ←

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *